duminică, 10 aprilie 2011

Hmm....As vrea......


Vreau un baiat care sa nu-mi aduca un buchet de trandafiri de ziua mea ...ci sa mi rupa o floare de pe strada intr-o zi oarecare si sa mi-o puna dupa ureche...un baiat... care sa ma gadile ..sa ma ciupeasca ...

Vreau un baiat cu care sa pot sa merg in parc doar pentru a sari pe saltele, care sa alerge cu mine prin ploaie fara sa-i fie frica ca-si murdareste adidasii de firma, care sa ma tina de mana, sa ma ciufuleasca...

Vreau un baiat...al carui zambet sa ma topeasca.. care sa ma stranga tare in brate.. care sa se uite in ochii mei fara a-mi spune nimic..iar eu sa inteleg totul, care sa aiba initiativa, sa ma conduca atunci cand am nevoie...

Vreau un baiat care sa-mi dea mesaj chiar in timp ce suntem unul langa celalalt, care sa ma opreasca in mijlocul trecerii de pietoni doar ca sa ma sarute, sa danseze cu mine oricat de prost s-ar misca, cineva care nu ma judeca dupa aparente...

Vreau un baiat pupacios si haios, care sa vrea sa mergem pe o strada a orasului a carei capat nu stim unde e...cineva care nu se teme sa se rataceasca, un baiat care sa ma duca la gara si sa se urce cu mine intr-un tren la intamplare... 

Vreau un baiat care sa arunce cu popcorn in mine cand mergem la cinema,care sa sa fie pregatit sa ma sperie cand vizionam un film horror, un baiat care isi doreste sa ma cunoasca, care isi da seama cat de complicata, ce fenomen anormal sunt...

Vreau un baiat care sa ma recucereasca in fiecare zi, care sa asculte o melodie si sa se gandeasca la mine, care apreciaza un curcubeu, care se bucura cand e soare, un baiat caruia ii place mirosul primaverii, care vede dincolo de aparente...

Vreau un baiat cu care sa ma opresc in mijlocul intersectiei pe tocuri si sa impingem la masina lui, sa ne murdarim de ulei si sa radem ca prostii, un baiat care se chinuie sa-mi faca clatite indiferent de cat fum ar iesi in bucatarie...

Vreau un baiat care sa ma tina in brate noaptea si sa se trezeasca cu o jumatate de ora mai devreme doar ca sa ma vada dormind, care sa ma trezeasca cu un sarut, care imi zice atunci cand gresesc si ma ajuta sa repar ce am stricat....

Vreau un baiat care sa nu-mi zica "te iubesc" din prima luna doar ca sa ma bage in pat, un baiat care stie cum sa ma ia atunci cand sunt suparata, un baiat care sa ma faca sa rad, care intelege ca ma supar din orice dar care stie sa ma-mpace... 

Vreau un baiat care sa inteleaga ca nu imi place sa gatesc si care sa se straduiasca sa ma scuteasca de chinul asta, chiar daca el gateste mai prost ca mine,cineva care ma considera cea mai frumoasa de pe pamant, netinand cont de defecte...

Vreau un baiat care sa imi pregateasca un ceai fierbinte atunci cand sunt racita, care sa ma sarute fara sa-i fie teama ca se molipseste, care sa tina minte la ce ora sunt programata la salon si care sa nu se enerveze cand vin acasa tarziu...

Vreau un baiat care intelege ca prietenii sunt importanti pt mine, ca uneori simt nevoia sa ies cu fetele in mall sau cu gasca la un suc, cineva care sa imi dea  libertate atat cat sa nu ma simt sufocata si care e gelos cat sa simt ca tine la mine...

Vreau un baiat care sa inteleaga atunci cand nu am chef sa ies din casa, care sa vina la mine sa-mi tina companie cand e urat afara, care sa inteleaga ca imi este frica de tunete si fulgere si totusi sa nu rada de mine, ci sa ma apere...

Vreau un baiat la care sa tin atat de mult incat sa nu-mi pese ce masina conduce sau cu ce tramvai ma duce acasa, pentru care sa fiu in stare de orice dar sa nu imi ceara nimic, care sa stie ca il iubesc fara sa ii zic in fiecare zi....

Vreau un baiat  care sa fie tandru si romantic cu mine, un baiat care sa o respecte pe mama lui si sa o ajute la nevoie, cineva caruia sa nu-i fie rusine sa iasa in oras cu familia la o pizza si un suc....

Vreau un baiat care sa iubeasca animalele, care sa se trezeasca la 6 sa plimbe cainele atunci cand eu sunt prea obosita, care sa ma duca vara la strand si sa se scufunde cu mine, cineva care sa ma sarute sub apa, sa ma stearga cu prosopul...

Vreau un baiat care sa nu se uite dupa altele pe strada cand e cu mine de mana, care sa stie cand sa renunte la meciul de handal pentru mine, care sa ma duca pe stadion la meciul Stelei, desi e Dinamovist, care sa se bucure de bucuria mea...

Vreau un baiat care sa se inteleaga bine cu prietenii mei, care sa nu se laude cu ceea ce are, ci sa se faca placut de ceilalti prin ceea ce este, un baiat care imi faca cadouri cu valoare sentimentala si nu de sute de lei, un baiat al meu...


Vreau un baiat care sa stie ca nu imi place sa ma joc cu zapada, care sa ma apere de bulgari, care sa se dea cu sania cu mine si sa cadem amandoi de pe ea pe la mijlocul partiei…


Vreau un baiat care sa ma alinte, un baiat care sa mearga cu mine pe varful unui munte doar pentru a vedea apusul, care vara la mare sa se inghesuie intr-un pat de o singura persoana doar ca sa poata fi cat mai aproape de mine...

Vreau un baiat caruia sa ii placa sa calatoreasca, care sa fie de acord sa vina cu mine in cele mai traznite locuri, care sa mearga cu cortul fara sa faca mofturi...

Vreau un baiat care sa iasa cu mine in cluburi, care sa ma opreasca cu un sarut atunci cand vorbesc mult si aiurea, un baiat care sa nu se supere cand ascult muzica cu volumul ridicat…

2 comentarii:

Anonim spunea...

wau..... un bolg sper Anca , apreciez mult ceea ce faci si ce scrii , te incurajez sa iti continui ideile si tot ceeea ce iti trece prin cap sa pui pe acest blog , am sa il citesc mereu cu drag

cu stima

timotei

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

Trimiteți un comentariu