duminică, 10 aprilie 2011

Prietenia…vesnica comoara a sufletului

           

           Am un subiect in minte care ma bantuie de cateva zile…PRIETENIA.Un subiect destul de complex,dar si frumos.
Vreau sa discut despre prietenie pentru ca este o parte esentiala din viata noastra,din trairile si sentimentele noastre.Ce reprezinta prietenia pentru noi?Stim sa apreciem un prieten atunci cand il aveam aproape?
          Ne dorim multi prieteni care sa ne priveasca ca pe un obiect sau unul dar care sa ne vada ca pe o parte din el?Prietenia o primim gratis,fara sa dam sume enorme si totusi stim sa o apreciem la adevarata ei valoare daca e gratis?De obicei apreciem totul in  jurul nostru in functie de pret…dar sunt si unele care nu au valoare estimabila si una din acelea este PRIETENIA.Un prieten adevarat este acela care e mereu langa tine cand ai nevoie,care te ajuta neconditionat,care stie mereu cu o vorba buna sa iti mangaie sufletul,care te iubeste fara sa iti ceara nimic in schimb.Scriu aceste randuri pentru prietena mea care ma sprijinit mereu in toate nebuniile mele,care ma ajutat mereu cu un sfat,care crede in visele mele si viseaza alaturi de mine,care nu ma critica si nu ma judeca  pentru ca stie ca asa sunt eu si ea a inteles asta.E acea persoana cu acel ceva special,cu acea privire blanda,cu acea voce care mereu e ca un pansament.Nu am avut curaj sa ii spun lucrurile astea in fata, pentru ca stiu ca as incepe sa plang si nu as mai termina ce am de spus.Dar prin lacrimile mele stiu ca ea ar intelege tot ceea ce vreau eu sa spun.Nu e usor sa gasesti un prieten adevarat,dar cand l-ai gasit pastreaza-l langa tine pentru ca el e ca un soare care apare si daca pleaca va incepe sa se innoureze.Vreau sa ii multumesc  pentru ca exista,ca ma ajuta sa scriu bucati din mine,ca e acolo cand toti au plecat.Stiu ca ea nu ar rade de mine daca am vrea intr-o zi de vara sa dansam in ploaie pentru ca asa am vazut in filme,nu ar zice ca am innebunit daca mi-as vopsi parul intr-o culoare ciudata, pentru ca ea ar sti ca asa am simtit eu in acel moment.Asta inseamna pentru mine un prieten,si totusi…e greu sa expun tot ce simt pt ea, pentru ca nu s-au inventat cuvinte.Si sunt sigura ca ea stie ce vreau eu sa zic.Stiu ca ea va fi acolo la capatul lumii alaturi de mine,privindu-ma in ochi si spunandu-mi cat e de mandra de mine ca am reusit,ca mi-am indeplinit visul meu,ca am luptat pt el.
         Dar la visul meu a contribuit si ea,a zidit temelia pentru ca eu sa ma pot ridica fara sa imi fie frica ca voi cadea.A construit o temelie puternica care nu va putea fi daramata,pt ca ea stie ca tot ce e construit din dragoste va ramane mereu solid si puternic in fata orcarui obstacol.Iti multumesc enorm  pentru ca esti prietena mea .

3 comentarii:

Juan Alberto Navaz spunea...

Soția mea m-a părăsit și a plecat în vacanță cu fostul ei iubit și în ultimele 4 luni nu am mai auzit-o și nu am văzut-o. Nu am știut niciodată că voi experimenta o astfel de ruptură de inimă de la soția mea după 12 ani de căsătorie cu 3 copii. Șeful meu de la serviciu a observat că nu mă mai puteam concentra la stația de lucru așa cum obișnuisem înainte. Mi-a oferit o discuție pentru a discuta cu el și i-am spus prin ce trec. După ce i-am explicat șefului meu, el i-a replicat lui Lord Zakuza care este o casă de vrăji. M-am conectat la Lordul Zakuza pe linia sa de WhatsApp la +1 740-573-9483, după ce am vorbit cu șeful meu și mi-a spus că situația mea se va rezolva în 24 de ore cu vraja sa puternică. I-am urmat toate instrucțiunile și am crezut și am avut credință în el. El mi-a pregătit o vraja de dragoste care s-a retras pe soția mea în decurs de 24 de ore și acum, amândoi am trăit bine mai mult decât ne obișnuiam. Nu știu dacă cineva de aici are nevoie de ajutor, dar aici este linia WhatsApp Lord Zakuza +1 740-573-9483 și adresa de e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă.

Anonymous spunea...

Dr. Ajayi este un om cu mari puteri spirituale datorită puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recapăt soțul după 3 ani de divorț. Treceam într-adevăr vremuri proaste din cauza divorțului, așa că am căutat ajutor online când am întâlnit un mărturie despre o doamnă care a descris cum aruncătorul de vrăji a ajutat-o să-și facă un bebeluș folosind un medicament pe bază de plante, i-am luat contactul și i-am explicat situația, a făcut o vrăjeală și soțul meu a revenit la mine în a treia zi este încă o magie pentru mine, mă bucur foarte mult să mă întorc cu dragostea vieții mele. îl puteți contacta pe dr. Ajayi, cel care a vrăjit, pe numărul său Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau prin e-mail: drajayi1990@gmail.com, m-a ajutat, sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții voastre.

Anonymous spunea...

Numele meu este Ivette, am un iubit cu care m-am întâlnit de 5 ani. Tocmai s-a trezit într-o dimineață și mi-a spus că relația s-a încheiat. Am fost în lacrimi o lună. Eram atât de confuză și de inimă frântă. Am trimis-o pe sora mea și pe cea mai bună prietenă a mea Sue să pledeze în numele meu, dar a insistat că relația s-a încheiat și că s-a săturat de mine. Până într-o zi foarte bună când am auzit de Dr. Ajayi, am citit câteva mărturii pe site-ul său, așa că am decis să încerc. L-am contactat și mi-a spus lucruri care trebuiau făcute pentru ca el să vrajească, la început mă gândeam dacă ar trebui să o fac, m-am hotărât să încerc. Am făcut ceea ce dr. Ajayi, vrăjitorul, mi-a spus să fac, apoi nu la 7 zile distanță de nicăieri, iubitul meu care m-a părăsit fără niciun motiv a venit la mine acasă într-o seară și cerșea să mă aibă înapoi, chiar a venit cu frate și a pledat pentru iertare. După atâta durere pe care am trecut-o, iubitul meu s-a întors încă. Sunt atât de fericit, mulțumesc dr. Ajayi. Îl puteți contacta pentru orice fel de lucruri de vrăji. Cred că te va vedea prin problemele tale de RELAȚIE.


E-mail: drajayi1990@gmail.com
Viber / Whatsapp: +2347084887094

Trimiteți un comentariu