marți, 19 aprilie 2011

Imi doresc sa fiu din nou copil….


 Imi amintesc un vers de Eminescu:”Unde esti copilarie,Cu padurea ta cu tot?”.Imi este dor de acele vremuri,de acele sentimente pure si inocente,de acele priviri divine,de acel suflet curat si neatins de rautile lumii.Cand spun “copilarie”,imi aduc aminte de cartile de colorat,de povestile cu printi si printese…acea lume feerica,in care imi doream enorm sa traiesc.Cand eram micuta,imi doream sa fiu mare….ma incaltam cu papucii mamei cu toc si mi se pareau asa de grozavi,foloseam machiajele si rujurile ei,ma pictam precum un artist inca novice,dar care isi doreste enorm sa reuseasca ceea ce face.Imi aduc aminte de jocurile copilariei,de prietenii din fata blocului,de serile petrecute sub patura si povestind povesti de groaza.Imi e dor de papusi,de toate acele seturi sofisticate pe care fiecare fetita le avea si le purta mereu cu ea.Cand eram mica puteam visa si ajunge oriunde imi doresc,totul era asa de frumos,atat de inocent si dragalas.Copilaria este locul pe care toti o purtam in suflet,pe care toti o iubim si de care toti ne amintim cu drag.Acum cand sunt “mare”nu mai  timp de copilarii,dar mereu pastrez in mine o bucata din copilarie in care ma refugiez de fiecare data cand vreau sa evadez din cotidian.E locul in care eu ma regasesc pe mine,imi regasesc interiorul pe care de mult l-am uitat;imi regasesc inocenta si bucuria de a ma simti fericita din nimic.Tanjesc in sinea mea dupa acele clipe minunate,dupa imbratisarea mamei.Imi e dor de plimbarile in parc cu parintii,de inghetat pe care bunicu mi-o cumpara mereu de la masina de inghetata din parc,de serbarile la gradinita,de emotiile pe care le aveam de fiecare cand spuneam o poezie sau un rol.As vrea sa mai pot fi mica,sa am incredere in oameni foarte usor,sa leg prietenii foarte repede,sa ii vrajesc pe toti doar cu un simplu zambet.Imi e dor de copilarie pentru ca atunci ii aveam pe toti langa mine…dar acum viata ia luat pe unii dintre ei.  Imi e dor sa le spun parintilor “Te iubesc”asa cum o faceam atunci….sunt atat de multe lucruri de care imi e dor.Daca am sti sa pretuim fiecare moment,sa iubim fiecare lucru,sa acceptam fiecare intamplare,viata noastra ar fi mai buna.Traim intr-o lume mult prea grabita si ocupata,nu mai avem timp sa ne bucuram de tot,iar mai tarziu vom regreta asta.As mai vrea sa iubesc ca un copil si sa simt ca un copil.As vrea sa ma intorc in timp,sa pasesc si sa raman in lumea copilariei mele…dar este prea tarziu pentru asta.
Inchei prin a spune doar atat:”Unde esti copilarie?”… imi este foarte dor de tine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

M-ai facut sa plang

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

Trimiteți un comentariu