duminică, 10 aprilie 2011

Popularitatea-daunatoare sau esentiala?



       E o tema destul de interesanta in aceasta lume a adolescentilor.Toti vrem popularitatea,sa se uite lumea cu invidie la noi,sa fim cat mai cunoscuti.Dar totusi de ce ne dorim cu atata ardoare aceasta popularitate insignifianta?E atat de importanta pentru noi?Sau e acea dorinta teribila de a fi observati,de a iesi din anonimat?Si totusi popularitatea se mentine greu…cei populari in realitatea au doar prieteni falsi care stau cu ei  pentru a fi si ei populari,sunt inconjurati de minciuna si lucruri false,de multe personae meschine cu doua fete.Asta e ceea ce ne dorim in viata?Sa traim o viata in minciuna,sa ne creem o imagine,dar in realitate noi sa fim cu totul diferiti?Aceste persoane populare au mare nevoie de prieteni,de purul adevar,de sinceritate si lucruri facute fara sa aiba repercursiuni.In liceu toti ne dorim sa fim populari doar pentru a ne remarca mai usor in grupurile “super”.Si ce daca nu esti popular?Poti arata cat de popular esti nu prin fizic,sau haine foarte scumpe,ci prin felul in care gandesti,vorbesti,te comporti cu ceilalti.Cei care sunt populari nu accepta decat cuvinte de lauda,vor ca toti sa fie de accord cu ei ,sa rada la glumele lor chiar daca nu sunt hazlii.Eu nu am fost niciodata populara si nici nu mi-am dorit.Nu am participat la miss sau alte concursuri de plimbat fundu si de aratat picioarele pe scena…nu cred ca asta e asa de esential in viata.Acum e varsta cand e esential sa fii popular,sa ai cat mai multi prieteni, sa fii iubit de toti…dar s-a intrebat cineva cat de esential este ceea ce gandesti?ce cunostinte ai?ce ambitii si dorinte ai?cat de mult muncesti pt asta?Trebuie sa stim sa facem o balanta,sa alegem ceea ce e mai bine si mai corect pentru noi.Popularitatea e trecatoare si se uita repede…dar ceea ce avem in cap e o comoara care nu ne poate fi luata niciodata.Lumea te priveste cu o mai mare admiratie atunci cand urci pe scena pentru a primi premiul  pentru cel mai bun elev..sau  pentru excelenta..decat daca urci pe scena pentru a lua un concurs de miss.Eu asta cred..e parerea mea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu