duminică, 10 aprilie 2011

Vietile LOR….Diferite sau doar Superficiale?





                Oare puteam avea tot ce ne dorim in viata?...puteam sa fim asa cum vrem?...Cat de mult conteaza banii in viata oamenilor?dar in a mea?Am ajuns sa depindem de niste hartii,sa credem in ele,sa le pretuim mai mult decat valoreaza ele de fapt..si totusi cu banii poti cumpara chiar orice?..NU…nu poti cumpara fericire,iubire,sanatate,noroc,minte,bunatate,prieteni adevarti…lucrurile esentiale ale vietii.Oare oamenii care au multi bani,traiesc intr-o tara imensa,au o casa mare,masini ,vapoare si avioane sunt cu adevarat fericiti?Au timp sa se bucure de tot ce au?Eu cred ca oamenii aceia au nevoie de lucruri simple,acele lucruri care le lipsesc si care nu pot fi cumparate cu bani.Cat de mult inseamna sa poti sa zambesti,sa faci ce vrei,sa privesti apusul,sa tipi cat poti tu de tare,sa iubesti neconditionat,sa te plimbi pe strada…fara sa iti pese ca te poate vedea cineva si te va judeca gresit,ca te vor poza paparazzi,si vor crede ca ai innebunit.Asta imi place  la mine….nu sunt vedeta,nici macar o bogatasa fara inima,nu depind de creatiile unor case de moda care scot manechine anorexice pe scena… sunt doar eu care pot face tot ce vreau,pot sa ma bucur de viata, sa imi placa ceea ce fac.Chiar daca sunt lucruri simple,sunt facute din suflet si cred ca asta e foarte important.E adevarat ca nu sunt cunoascuta in lume,nu am mii de fani,nu sunt un idol pentru milioane de oameni,nu sunt privita ca fiind perfecta,nu am o mare de oameni la picioare,nimeni nu tipa sau plange cand ma vede,nimeni nu ofteaza dupa semnatura sau poza mea,nimeni nu are tapetat peretele camerei cu postere cu mine,nu am milioane de prieteni in toata lumea….dar parintii mei si familia mea ma cunoasc foarte bine,sunt un exemplu pt prietenii mei,sunt imperfecta,am peretii tapetati cu ceea ce vreau eu,in afara de cazuri exceptionale pe nimeni nu intereseaza ce semnatura am,am putini prieteni dar sunt adevarati si sunt langa mine cand am nevoie.Cine va face aceasta balanta va intelege ce vreau sa zic…si ce cred eu despre acea lumea care e prea rapida,plina de bani si lucruri de fatada…cand toti au in realitate nevoi ca noi toti ceilalti, doar ca noi ii percepem altfel,ii credem altfel decat sunt.Nu e asa.Daca i-am analiza mai bine am vedea ca au si ei puncte slabe,ca si ei au anumite temeri.Puteam ajunge orcand la ei si de fapt asta cauta…persoane care sa depaseasca barierea de vedeta,sa vada omul din ei,nu persoana ideala,sa aiba cu cine vorbi, cu cine schimba idei,nu cineva care le da dreptate in tot ce zic.Nu asta cauta  vedele.Urasc sincer fetele astea care se arunca asa si zic “Te iubesc” pe unele site-uri vedetelor pe care ii idolatrizeaza.Asta nu se face,de ce sa pari atat de accesibila,atata de deschisa?El cine e?E ca toti ceilalti,si nu trebuie sa fii atata de deschisa.E adevarat ca ei se indragostesc de fete din aceeasi breasla cu ei…dar eu cred ca s-ar indragosti de orice fata care ar avea acel mister,acel ceva,nu ar tipa cand i-ar vedea,ar vorbi cu calm si ar gasi discutii interesante.Ar vedea in ei persoane obisnuite cu care poarta o dicutie normala.Si eu cred ca asta cauta ei de fapt…o asemenea fata,careia sa nu ii fie frica ca poate fi fotografiata fara machiaj,sau ca vorbeste ceva gresit…ei vor o fata libera,sincera,naturala…si cu acea sclipire a ei,pe care multe din jurul lor nu o mai au  pentru ca a disparut in fata popularitatii si in incercarea de a se transforma in ceva ce defapt nu sunt in realitate.Nu stiu daca e o parere gresit,dar asta cred eu,asta ar fi o discutie pe care as vrea sa o port cu o vedeta…si sunt sigura ca asta ar fi raspunsul.Stiu ca ei cauta acea sigurata,acea fidelitate,acea puritate…pe care fetele vedete sunt prea ocupate cu viata lor  pentru a le mai oferi.Isi doresc ca atunci cand se intorc seara acasa dupa o zi obositoare sa gaseasca o fata calma si iubitoare,care ii asteapta , care e dispusa sa ii asculte,sa ii inteleaga sau pur si simplu sa simta ca sunt prea obositi si nu vor sa vorbeasca in acea seara.Sa inteleaga asta dor prin subtile gesturi.Isi doresc o fata care sa nu se supere ca pleaca in turnee sau ca sunt inconjurati de o gramada de fete.O fata care sa nu se topeasca daca ii ofera un inel foarte scump,sau ca o plimba cu o limuzina…o fata care sa ramana asa naturala,indiferenta unde va merge,cu ce oameni va interactiona….indiferant in ce lume tumultoasa,luxoasa si fabuloasa va intra.Sa ramana doar EA,si atunci va fi un exemplu pentru multi,va deveni celebra pentru  ceea ce e ea,nu pentru ceea ce trebuia sa devina.Cred ca asta e cea mai mare dorinta a vedetelor,stiu ca niciodata nu vor spune asta public,pentru ca ar arata cat de  plini de sentimente sunt… si asta nu da bine pe sticla,nu trebuie sa lase publicul sa ajunga chiar atata de adanc in sufletul lor.Si ei au probleme de sanatate,dar pentru ca sunt vedete problema lor de satate e foarte “cool” si e privita ca ceva normal, pe cand daca esti un om simplu si ai o mare problema de sanatate esti marginalizat si privit diferit de cei din jur.Asta nu imi place mie deloc.Si sincer as vrea sa pot sa ajung sa daram acet mit stupid pe care l-au creat atatia.Nu trebuie sa fie asa.Toti suntem egali,indiferent daca suntem vedete sau nu,daca aveam un magazine de haine sau doar o pereche de blugi si o bluza.Atat as vrea sa spun:Nu uitati viata nu tine cont de portofel!.Trebuie sa stim sa ne pastram naturaletea mereu si sa stim ca nimeni nu e asa cum pare,ci asa cum ne imaginam noi ca este.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu