duminică, 10 aprilie 2011

Eu prin ochii altora...

Well'...Anca. Aş putea relua toate reperele de la ,,De ce iubeşti o femeie"...pentru că în marea ei de caracter şi feminitate cuprinde toate însuşirile. Anca are tot ce poate iubi un bărbat la o femeie : intuiţie, voluptate, frumuseţe interioară ...Dar ea este mai mult.
›Imaginează-ţi o poveste roz în care Cenuşăreasa nu-şi mai pierde pantoful şi Frumoasa Adormită nu doarme...e doar frumoasă.
›Imaginează-ţi o noapte de vară pierdută în răsăritul soarelui, marea, nisipul şi ea . Degeaba ar fi soare, mare şi nisip dacă nu sunt onorate cu prezenţa-i feminină, punctul de reper din toată povestea fără sfârşit.
› Anca. Până şi numele are semnificaţii infailibile , dar dincolo de nume...totul corelează cu persoana ei, ca o oglindă : feminin 100%, modern 57 %  indicând unele  trasături clasice , 75 % reflectă tinereţea spiritului, copilul din ea, întotdeauna cu chef de viaţă ,,Hai să râdem , să dansăm, să fim fericiţi", parcă auzi şoaptele inocente, urban 68 % desigur , francheţea şi statura impozantă au o valoare imensă măsurată  în nuanţe expresive.
›E aşa cum vrea ea să fie, nu cum vor alţii ♥
›Subsemnata judecă portretul feminin cu cea mai mare sinceritate,♥ pentru că ea merită şi pentru că a caştigat-o cinstit, ♥pentru că dacă nu ar fi muza ideilor în sine, chiar nu aş avea cuvinte descriptive la adresa ei,♥ pentru că e acolo când ai nevoie de ea şi te propulsează spre  culmile gândurilor fericite când nu ţi-a rămas decât tristeţea. ♥ pentru că niciodată nu e atât de snoabă încât să nu recunoscă că a greşit.♥pentru că un ton puţin mai ridicat decât cel normal i-ar putea răni orgoliul şi i s-ar părea total nedrept să nu-şi exprime nemulţumirea.♥ pentru că este  tipul introvertit, cochet şi extravagant, eliminând parţile androgine din ecuaţia feminismului.
♥PENTRU CĂ a fost alături de mine atunci şi mi-a zis  »Te iubesc mult:*.o sa te invat sa visezi in culori...o sa te invat sa nu plangi ...el nu merita lacrimile tale..o sa te invat sa zambesti fara prejudecati....vezi:)..ai atatea de invatat......:*::*:..incepe prin a zambi..si a iubi din nou<3«
♥ Mica domnişoară elimină tot ce este banal din existenţa proprie şi se îndreaptă spre aprecierea persoanei proprii de către ceilalţi, spre tot ce o face perfect de imperfectă, spre locul de top într-o ierarhie proprie a vieţii de femeie independentă.
♥Potretul în sine al acestei femei excelează prin subiectul ales, care încă trăieşte în acea poveste roz şi care defineşte senzualitatea prin acte feminine , un prototip al creaţiei angelice, un fel de anima al timpurilor moderne...şi toate îşi au nucleul conceptual în trasătura definitorie a femeiei în sine.

1 comentarii:

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

Trimiteți un comentariu