vineri, 29 aprilie 2011

Imi este dor….

Imi este dor de vara,de valurile marii in care ma ascundeam
Imi este dor de iubire,de vraja fermecatoare care te cuprinde cand esti indragostita
Imi este dor de rasaritul de soare,pe care m-am chinuit atat de mult sa il vad
Imi este dor de parfumul acela,care a ramas in pielea mea
Imi este dor de zambetul sufletului meu
Imi este dor de florile pe care le puneam la presat cand se ofileau,pentru a le pastra mereu
Imi este dor sa astept…
Imi este dor sa se citeasca fericirea in ochii mei
Imi este dor de noptile lungi la fereastra privind luna
Imi este dor de dorintele pe care le puneam stelelor de pe cer
Imi este dor sa mai cred in tot
Imi este dor de vacantele in care leneveam,in care visam
Imi este dor de cartile pe care le citeam in fiecare vara si ma regaseam in fiecare personaj
Imi este dor de filmele pe care le priveam si in care ma imaginam jucand
Imi este dor de plaja,de scoicile pe care le strangeam si care imi pastrau mereu sunetul marii
Imi este dor de zambetul soarelui pe pielea mea
Imi este dor de mirosul de ploaie de vara
Imi este dor de curcubeul care ma fascina mereu
Imi este dor de cantecul greierilor de sub fereastra mea
Imi este dor de curajul meu de a fi EU
Imi este dor de toate iubirile mele trecute
Imi este dor de prietenii pe care nu i-am mai vazut de mult
Imi este dor de focul de tabara din fiecare vara,de cantecele si distractia din jurul lui
Imi este dor de sarbatorile in care se aduna toata familia
Imi este dor de mirosul de prajituri si cozonaci copti
Imi este dor de diminetile cu miros de cafea proaspat rasnita
Imi este dor de TOT…dar Totul a trecut

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu