duminică, 10 aprilie 2011

Liceul-o parte vitala a formarii

Liceul…cine nu isi aduce aminte de acei ani?Cred ca liceul reprezinta locul in care ne maturizam…intram copii timizi ,pasind cu pasi marunti….si iesim de acolo persoane mature cu vise si aspiratii marete.In liceu se leaga cele mai stranse prietenii,inveti cum sa te comporti in viata,si cum sa alegi drumul cel mai bun.Profesorii din liceu nu ii uitam niciodata, pentru ca ei sunt persoanele ale caror chipuri ne raman mereu intiparite in minte.Sunt oamenii care ne ajuta si ne inteleg,ne sprijina cand avem nevoie si sunt acolo mereu cand ai nevoie de un sfat.Ne cunosc pe fiecare in parte si ne aprecieza,pentru ei toti suntem speciali dar si diferiti.Ne percep ca pe copiii lor, pentru ca ei ne modeleaza caracterele  pentru viata.Imi apreciez foarte mult profesorii pe care ii am,le multumesc  pentru ca ma ajuta,ma incurajeaza in tot ceea ce fac,nu se supara atunci cand gresesc pentru ca stiu ca greseala e omeneasca,si nimeni nu poate fi perfect…si pentru asta ma ambitionez sa fiu mai buna,sa le demonstrez ca pot mai mult si ca sunt asa datorita lor.Prfesorii ne marcheaza viata,de ceea nu trebuie sa uitam de ei niciodata.Sfaturile lor sunt cheia pentru a reusi in viata,ei ne ajuta sa ne luam zborul ,ne pregatesc pt toate etapele vietii.Sunt ca parintii nostri… doar ca mai multi…Se straduiesc zilnic sa ne invete ceva noua,sa dobandim cat mai multe cunoastinte,sa ajungem mai tarziu perosoane importante pe care ei sa ne priveasca cu admiratie,cu bucurie si satisfactia unei reusite enorme.Cand vom ajunge acolo sus…si ne vom realiza in viata,ne vom intoarce la profesorii nostril din liceu…le vom strange mana,si abia atunci ne vom da seama ce comori sunt ei.Vor invata alti elevi,vor modela alte caractere,dar in sufletul lor fiecare avem o mica particica pe care ne asezam si ramanem acolo.Avem cuvinte marete  pentru profesorii nostri,dar am mers vreodata la ei sa le spunem tot ce ascundem in sufletul nostru?Sentimentele care au incolti si care vor ramane mereu acolo ascunse pt ca nu avem curajul sa recunoastem...de ce?pentru ca vom parea prea sentimentali,prea vulnerabili.Eu cred ca daca ne-am deschide sufletul am oferi ceea ce e mai frumos din noi si pentru ei ar fi cel mai
deosebit cadou;i-ar impresiona si ar pastra mereu acel moment.
Astazi am realizat cat de importanti sunt profesorii pentru mine,cat de mult m-au ajutat dar fara ca eu sa imi dau seama.As vrea sa am puterea sa ii privesc in ochi si sa le spun sincer ca  pentru mine vor fi persoanele pe care le voi aminti cu mandrie oriunde voi merge.Nu le voi  da cadouri pentru ca stiu ca asta nu valoreza nimic  pentru ei,ci ii voi face mandri de mine,de ceea ce voi deveni,si nu voi lasa ca flacara lor sa se stinga in inima mea.
As vrea sa le transmit cea tuturor elevilor:nu ii sfidati pe profesori,nu ii urati cand va pun o nota mica,nu rdeti de ei…pt ca ei sunt oamenii care au o mare contributia in formarea voastra ca elevi dar si ca oameni.Lasati orgoliu la o parte si demonstrati ca ei nu sunt doar o umbra trecatoare in viata voastra,ci au lasat o amprenta imensa in viata fiecaruia dintre voi.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu