duminică, 10 aprilie 2011

De prin carti adunate si pentru suflet date...

“E o mare durere sa iubesti,si o mare nenorocire sa scapi de aceasta durere”(I.L.Caragiale)

“Bunul renume al unei femei se datoreaza tacerii mai multor barbati”(Humphrey Bogart)

“Haina face pe om.Oamenii goi n-au aproape deloc influenta in societate”(Mark Twain)

“De multe ori banii costa prea mult”(Ralph Waldo Emerson)

“Drumul catre succes e intotdeauna in constructie”

“Pentru a fi siguri,vrem ca lumea sa fie sincera cu noi.Doar sinceritatea ne da aceasta certitudine ca suntem inconjurati de prieteni,de oameni care ne iubesc,ca nu suntem singuri”(Mircea Eliade)

“De ce sa ma casatoresc si  sa fac nefericit un singur barbat,cand pot sa stau singura si sa fac nefericiti o mie?”(Crrie Snow)

“Trei tipuri de barbati nu inteleg femeile:barbatii tineri,barbatii de varsta mijlocie si barbatii batrani”(Bob Hope)

“In spatele fiecarui barbat de  succes,sta o femeie uimita”(Maryon Person)

“Dragostea adevarata e credinta oarba,umilinta fara preget,supunere desavarsita,incredere si daruire impotriva ta insuti,impotriva lumii intregi.Dragostea inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui care ti le va zdrobi”(Charles Dickens-“Marile sperante”)

“Daca iubesti cu adevarat pe cineva,lasa-l sa plece:daca se intoarce,e minunat.Daca nu,probabil ia cina cu cineva mai atractiv decat tine”(Bill Grieser)

“Lucrurile mari nu sunt facute din impuls,ci dintr-o serie de lucruri mici puse cap la cap”(Vincent Van Gogh)

“Nu sunt un om bogat.Sunt un om sarac cu bani,ceea ce nu-i acelasi lucru”(Gabriel Garcia Marquez)

“Opreste trecerea.Stiu ca,unde nu e moarte,nici iubire,si totusi te rog:opreste ceasornicul cu care ne masori destramarea”(Lucian Blaga)

“Cu cat iti voi gresi,te voi iubi”(Adrian Paunescu)

“Sursa nemultumirii noastre sunt problemele mici.Oamenii nu se impiedica de munti,ci de pietre”(Proverb chinezesc)

“Cand eram mai mic,puteam sa-mi amintesc orice,indiferent daca se intampla sau nu”(Mark Twain)

“Dragostea infrumuseteaza toate ideile si justifica toate obrazniciile”(G.B.Shaw)

“A scrie inseamna a face o plangere.Nu e mare diferenta intre un roman si o declaratie facuta la posta”(Frederic Beigbeder)

“Imi doresc un barbat sensibil si intelegator.Cer prea mult de la un milionar?”(Zsa Zsa Gabor)

“Fara tine-i cumplit,fara tine mi-e greu,
  De n-ai fi tu cum esti,eu n-as ramane eu,
  Sa-mi aduci ierni de iad,sa imi dai toamne reci,
  Sa ma-njuri,sa ma-nseli,dar sa nu poti sa pleci”(Andrei Paunescu”

“Voi care va intoarceti acasa
  Si dupa ce-ati inchis usa
  Spuneti “Buna seara”
  Voi nu stiti ce inseamna
  Sa intri pe o usa tacand”(Octavian Paler-“Singuratatea”)

  “Detest banii care m-ar face liberă, dispretuiesc frumusețea care m-ar face zeiță, fug de somn, de vis și de alegerea norocoasă a dragostei. Concediez bucuriile simple, le alung pe cele profunde. Sunt prizoniera unor alegeri greșite care m-au salvat, cândva, de la moarte, dar care mă țin acum departe de viață.”(Alice Nastase-„Dragostea e un bonsai”)

“Sunt sătulă să o iau, iar și iar, de la capăt. Am ostenit căzând și ridicându-mă, încă și încă o dată în numele rolului meu de femeie puternică. Nu mai vreau să pretind că practic de drag genuflexiunile conturului tonic, când, de fapt, la fiece pas, sunt pe punctul să cad în genunchi și să urlu.”( Alice Nastase-„Dragostea e un bonsai”)


“Prima trădare din dragoste, prima suferință din amor, ne obligă să facem planuri care să ne ferească de durere. Să înșelăm noi primii. Să mințim noi mai întâi. Și să ne păstrăm la îndemână, ca un as trist în mânecă, o fostă iubire, pe care putem oricând să o reactivăm, tot printr-o minciună, printr-un tertip.”( Alice Nastase-„Dragostea e un bonsai”)



“Atunci când bărbații se îndrăgostesc, nu dezertează din amicițiile lor, așa cum fac femeile. Pe mine m-au părăsit de multe ori prietene bune care tocmai își găsiseră jumătatea, și nu s-au întors la mine decât după ce au fost înșelate, părăsite, enervate sau plictisite, și aveau nevoie de o confidentă pe umărul căreia să-și plângă amarul.”( Alice Nastase-„Dragostea e un bonsai”)



“Mi-e ciudă de toate risipirile mele de până acum. Aș fi vrut să fi avut răbdare. Dar pentru că nu mai pot schimba nimic, îi rog, pe cei care pot, să nu-și frângă aripile în vieți mințite. Să aștepte zborul cel mai înalt. Pentru că norocul îi ajută numai pe cei curajoși.”(Alice Nastase-„Dragostea e un bonsai”)

“…încercăm să ne întoarcem unii în alții, să locuim sub sternul celui iubit. Să coborâm prin crevase de sânge și carne până la inima celuilalt, până la respirația lui.”( Alice Nastase-„Dragostea e un bonsai”)


“Ne prefacem că nu pricepem decăderea poveștii noastre de dragoste, că nu vedem că ființa pe care o iubim s-a îndrăgostit de altcineva și visează, noapte de noapte, vise din care noi ne-am luat tălpășița de mult. Și de tot.”( Alice Nastase-„Dragostea e un bonsai”)


„pentru ca viata este o vesnica neintalnire, pe cel pe care il intalnim in calea noastra si ne iubeste, nu-l iubim, iar cand il iubim, nu ne mai iubeste el, ori e mort si dragostea noastra nu mai are sens, e inutila; pentru ca nimic din ceea ce a fost…nu se mai intoarce…”(Alice Nastase)

“Va rog pe cei ce nu ati gasit inca dragostea cea mare, sa o asteptati ! Cu inima mea plina de mare iubire, va implor sa credeti in ea ! Fara sa cercetati ! sa o asteptati cu rabdare si lumina. Pentru ca ea exista !”( Alice Nastase)

“Am căutat alte şi alte senzaţii. Am fugit de acasă pretinzând libertate. Am sărutat fără noimă. Am îmbrăţişat fără rost. Dar m-am întors, de fiecare dată, spăşită, la cel pe care îl iubeam.” (Alice Năstase)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu